«در مذاکرات هسته‌ای با ایران مثل گداها شده‌ایم»
ترامپ خطاب به مذاکره کننده های غربی افزود: به زودی فرصت های پیش روی غربی ها از بین رفته و لذا باید بر شدت تحریم ها علیه ایران اضافه شود.
نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا امروز در مصاحبه خود با انتقاد شدید از مذاکره کننده های غربی، اعلام کرد که در جریان مذاکرات هسته ای با ایران مثل گداها شده ایم.
 
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه تحلیلی هیل، نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا امروز در مصاحبه خود اعلام کرد که در جریان مذاکرات هسته ای با ایران مثل گداها شده ایم.
 
«دونالد ترامپ» نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات سال ۲۰۱۶ آمریکا امروز در مصاحبه خود اعلام کرد: در مذاکرات هسته ای با ایران شبیه گداها شده ایم. به نظر می رسد، برای گدایی پشت میز مذاکرات نشسته ایم.
 
وی در انتقاد از «باراک اوباما» رئیس جمهور آمریکا در این زمینه گقت: ایرانی ها مذاکره کننده های بسیار خوبی هستند. نمایندگان ایران مذاکره کننده های ماهری هستند. آن ها با احمق ها مذاکره می کنند. اوباما مذاکره کننده نیست.
 
ترامپ خطاب به مذاکره کننده های غربی افزود: به زودی فرصت های پیش روی غربی ها از بین رفته و لذا باید بر شدت تحریم ها علیه ایران اضافه شود.
 
وی با تکرار مواضع کهنه همتایان خود در مخالفت با توافق هسته ای مدعی شد: تا جاییکه من می دانم، دوران ناراحت کننده ای در پیش است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 8 تير 1394 ا 1:4 نويسنده : عرفان ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.